Fedezze fel programunk főbb funkcióit – A Temetőnyilvántartás Megújult Eszköze!
A programot úgy terveztük, hogy minden eddiginél egyszerűbbé és hatékonyabbá tegye a temetői adminisztrációt. Íme a legfontosabb funkciók, amelyekkel támogatjuk munkáját:
  • Intuitív Térképes Sírhely-Kezelés:
  • Digitális temetőtérképen, vizuálisan jelenítjük meg a sírhelyeket.
  • Gyorsan és pontosan kereshet sírhelyeket, akár rétegváltással (megváltás vagy típus szerint).
  • Egyszerűen rögzíthet új sírhelyeket, módosíthatja vagy törölheti a meglévőket, sőt, kezelheti a sírhely-felszámolásokat is.
  • Részletes Adatkezelés:
  • Elhunytak adatai: Teljes körű nyilvántartás az elhunytakról, beleértve az archivált adatokat és a hazavitt urnákat is.
  • Hozzátartozók és Rendelkezők: A sírhelyekhez kapcsolódó személyek pontos nyilvántartása.
  • Megváltások kezelése: Követheti a megváltásokat és azok érvényességét.
  • Temetői alapadatok: Egyszerűen beállíthatók az aktuális temetőhöz tartozó alapinformációk.
  • Komplex Lekérdezési és Jelentéskészítési Lehetőségek:
  • Részletes keresések az adatbázisban (elhunytak, sírhelyek, megváltások, területhasználat stb.).
  • Néhány kattintással hivatalos dokumentumok nyomtatása: Sírboltkönyv, Temetőkönyv, Elhunytak listája, Befogadó nyilatkozat, Sírhely megváltás, Ravatalozó használat PDF-ben vagy nyomtatón.
  • Többfelhasználós Rendszer:
  • Egyszerre több felhasználó dolgozhat a rendszerben, párhuzamos munkavégzés biztosított.
Programmal minden adat egy helyen, rendszerezetten áll rendelkezésére, így optimalizálhatja a temetői adminisztrációt és biztosíthatja a pontos nyilvántartást.